«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

متن کوتاه احمدرضا معتمدی درباره حواشی فیلم «عنکبوت مقدس»

  • کد خبر: ۱۱۲۴۸۲
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
متن کوتاه احمدرضا معتمدی درباره حواشی فیلم «عنکبوت مقدس»
احمدرضا معتمدی، کارگردان فیلم‌هایی همچون «دیوانه‌ای از قفس پرید»، «آلزایمر»، «قاعده بازی» و «سوء تفاهم»، در واکنش به حواشی فیلم سینمایی «عنکبوت مقدس» متن کوتاهی منتشر کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - احمدرضا معتمدی، دانشیار دانشگاه و کارگردان باسابقه سینمای ایران که فیلم‌هایی همچون «دیوانه‌ای از قفس پرید»، «آلزایمر»، «قاعده بازی» و «سوء تفاهم» را در کارنامه دارد، در واکنش به حواشی فیلم سینمایی «عنکبوت مقدس» در متن کوتاهی نوشته است:

«از آنجایی که بنده هنوز فیلم «عنکبوت مقدس» را ندیده‌ام، طبعاً نظر خاصی معطوف به فیلم نمی‌توانم بدهم، اما توصیه‌ای کلی به همه هنرمندان دارم که خودم بیش از همه به این تذکر نیاز دارم. به تعبیر مارتین هایدگر، شاید بزرگ‌ترین فیلسوف معاصر، هنر حقیقی آن است که روزنه‌ای در کوره راه بشری به جانب نور بگشاید، نه آنکه همین کورسو‌های موجود را فروبندد.

حرم اولیاء الهی در زمین، پنجره‌های گشوده رحمت الهی به جانب نور و حقیقت‌اند، زمین آسمانی و قطعه‌ای از بهشت‌اند. برساخته هیچ هنرمند اصیلی، آن هم ایرانی، غبار افروزی بر فراز بهشت و فروبستگی پنجره آسمان نیست.

همه ما در لحظه‌ای از عمر نیاز به آغوشی برای پناه و مِی بی‌غشی برای آرام داریم؛ انسان کامل مِی صاف و بی‌غش و آغوش او پناهگاه ماست. به قول حافظ «به جز مقام امن و می‌بی‌غش، جمله کار جهان هیچ در هیچ است».

قطعاً سهو شده و باید به‌جای شیوع خطا، کرامت‌مندانه بر آن چشم فرو بندیم و فرزندان خود را به حریم موطن خویش باز خوانیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->